Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1245
Title: | Левел-дизайн комп’ютерної гри |
Authors: | Бордуленко, І. М. |
Keywords: | рівень левел-дизайн невід’ємна частина ідея level |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | ХНТУ |
Citation: | Бордуленко, І. М. Левел-дизайн комп’ютерної гри : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / І. М. Бордуленко ; наук. керівник ст. викл. І. О. Жуков. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 61 с. |
Abstract: | В результаті проведеного аналізу стало відомо, що левел дизайнери потрібні всюди де створюються ігри, вони є невід’ємною частиною великої команди , яка хоче створити справжній, наповненний та гарний світ гри. Аналіз цієї професії дає змогу більше поглибитись у весь процес створення ігор. Сформована головна концептуальна ідея гри. Рівень створенний для інді студії, яка хоче якомога швідше вийти на ринок з якісною та конкурентно спроможною грою. Методом експертної оцінки створено концепт рівня для майбутньої гри, який буде в собі мати основну ідею. У першому розділі присутній опис ігри, які були використані для пошуку ідей. Було вирішено що треба дивитися не лише на вид локацій, освітлення та ефекти, а і на сюжетну частину гри. Сюжет тісно переплітається з видом локацій, тому розглядати їх окремо один від одного, не правильно. У другому розділі є опис програм для створення левел дизайну, які були використані в процессі роботи. Починаючи з чернових варіантів та закінчуючи кінцевими етапами. У третьому розділі є інформація про концепт-арт бо це також невід’ємна частина у створенні левел дизайну. |
URI: | http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1245 |
Appears in Collections: | Спеціальність 022 Дизайн |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бордуленко І. М. Левел-дизайн комп’ютерної гри.pdf | 582.56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.