Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1255
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКагарлицька, Л. М.-
dc.date.accessioned2024-09-05T10:21:59Z-
dc.date.available2024-09-05T10:21:59Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКагарлицька, Л. М. Елементи корпоративного дизайну мережі квіткових магазинів : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Л. М. Кагарлицька ; наук. керівник доц. В. М. Крижановський. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 53 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1255-
dc.description.abstractУ дипломній роботі подано інформацію про історичний розвиток феномену корпоративного дизайну та його шлях від зародження до трансформації у сучасний вигляд, враховуючи думки вчених і теоретиків щодо трактування концепцій корпоративного дизайну, а також перераховано його елементи та носії. Проаналізовано перспективи розвитку флористичної галузі на вітчизняному ринку. Виявлено особливості та закономірності візуального стилю закладів, які спеціалізуються на флористичній тематиці. Це дає можливість розглянути основні тенденції використання та створення фірмового стилю. Встановлено, як вибір кольору залежить від його психологічного впливу на емоційний стан людей. Вибрано творчі джерела та перетворено їх в кінцевий образ. На основі виявленої та проаналізованої інформації був розроблений фірмовий стиль флористичного магазину «Пелюстки», який відобразив філософію бренду та підкреслив його індивідуальність. Підібрано програмне забезпечення та необхідні матеріали, необхідні для реалізації проекту. Дипломна робота виконана у техніці комп’ютерної графіки, з використанням таких комп’ютерних програм як «Adobe Photoshop» та «Adobe Illustrato»r. Вся інформація була зібрана в програмі «Adobe Illustrator».uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectкорпоративний дизайнuk_UA
dc.subjectвізуальний стильuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectідентифікаціяuk_UA
dc.subjectвпливuk_UA
dc.subjectдизайн носіїuk_UA
dc.subjectпатернuk_UA
dc.subjectфірмові кольориuk_UA
dc.titleЕлементи корпоративного дизайну мережі квіткових магазинівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:022.01 Графічний дизайн



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.