Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1282
Title: Управління мережами знань багатонаціональних підприємств
Authors: Пітерова, Л. О.
Keywords: управління
економіка знань
управління знаннями
багатонаціональні корпорації
менеджмент
інновації
мережі
інформаційно-комунікаційні технології
ефективність
комунікація
розвиток
Issue Date: 2024
Publisher: ХНТУ
Citation: Пітерова, Л. О. Управління мережами знань багатонаціональних підприємств : кваліфікаційна робота на здобуття першого (бакалаврського) рівня вищої освіти / Л. О. Пітерова ; наук. керівник ст. викл. Р. П. Огородник. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 80 с.
Abstract: З впровадженням глобальних ланцюгів створення вартості, виробничі процеси багатонаціональних підприємств (БНП) стали фрагментованими та були розподілені по різних країнах, регіонах чи містах. Така структура виробництва не могла не вплинути на процеси створення інновацій у БНП. Незважаючи на те, що багато БНП все ще розробляють інновації та створюють знання у країні-базування материнської компанії, все більше компаній переносять науково-дослідні та дослідницькі роботи та інноваційну діяльність у міжнародні мережі створення знань. В основі зростаючої інтернаціоналізації створення знань та інновацій лежать два основні мотиви: адаптувати продукцію та процеси до умов країни перебування та сприяти захопленню нових ринків, а також розвивати нові технології та отримувати інші вигоди від мережевих можливостей створення інновацій. В останні десятиліття зміни корпоративних стратегій багатьох БНП відбуваються усе частіше. Здатність створювати та передавати знання всередині мережі компанії є однією з головних конкурентних переваг БНП.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1282
Appears in Collections:Спеціальність 073 "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності"



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.