Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1330
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКлаткова, О. О .-
dc.date.accessioned2024-10-07T09:23:14Z-
dc.date.available2024-10-07T09:23:14Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКлаткова, О. О . Шляхи просування торговельного бренду на ринку одягу (на прикладі бренду «Zara») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / О. О. Клаткова ; наук. керівник доц., канд. техн. наук В. В. Євтушенко. – Хмельницький : ХНТУ, 2024.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1330-
dc.description.abstractРинок моди знаходиться у постійний динаміці, яка вимагає від брендів не тільки швидкої реакції на зміни вподобань покупців, але й впровадження інноваційних технологій просування. Зокрема, бренд «Zara» стоїть перед викликами, які включають не тільки забезпечення високої частоти оновлення асортименту, але й ефективне використання цифрових каналів для залучення та утримання клієнтів. У першому розділі обґрунтовано теоретичні аспекти просування бренду на ринку одягу. У другому розділі проведено аналіз стратегій просування бренду «ZARA». Окреслено основні канали просування та рекламні кампанії та вплив цифрової реклами та вихід в соціальні медіа на популярність бренду. В третьому розділі наведено шляхи оптимізації стратегій просування торговельного бренду «ZARA», зокрема, із врахуванням поточних тенденцій ринку одягу, поведінки споживачів та із використанням інноваційних технологій. В четвертому розділі розглянуто питання охорони праці під час торгівлі непродовольчими товарами та розглянуто як бренд слідкує за безпекою своїх працівників та заходи які для його проводяться. Запропоновано вітчизняним компаніям з виробництва одягу використовувати досвід «ZARA» для просування бренду на ринку одягу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectБрендuk_UA
dc.subjectпросування брендуuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.titleШляхи просування торговельного бренду на ринку одягу (на прикладі бренду «Zara»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.