Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1343
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФазлінурова, А. Г.-
dc.date.accessioned2024-10-11T08:58:43Z-
dc.date.available2024-10-11T08:58:43Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФазлінурова, А. Г. Товарознавче оцінювання якості шкіряних аксесуарів на прикладі українського бренду «ТНЕ KODE» : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / А. Г. Фазлінурова ; наук. керівник доц., канд. техн. наук Г. А. Бойко. – Хмельницький : ХНТУ, 2024.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1343-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота бакалавра присвячена товарознавчому оцінюванню та експертизі якісних показників шкіряних аксесуарів на прикладі українського бренду «Thе Kоdе». Темою роботи є дослідження та аналіз товарознавчого оцюнювання та експертизи якісних показників шкіряних аксесуарів на прикладі українського бренду «Thе Kоdе». Об’єктом дослідження є український бренд «Thе Kоdе». Предметом дослідження є товарознавче оцінювання та експертиза якісних показників шкіряних аксесуарів. Метою роботи є проведення товарознавчого оцінювання та експертизи якісних показників. У роботі розглянуто якісні показники шкіряних виробів, подано загальну характеристику та класифікацію шкіряної галантереї. У основній частині роботи провели аналіз ринку та сучасних технологій виробництва шкіряної галантереї, дослідили товарознавчі характеристики асортименту шкіряної галантереї українського бренду «Thе Kоdе». Результатом проведеного дослідження є встановлений факт, що якість шкіряного виробу залежить від якості сировини та технології виготовлення. Це доводить те, що кожен шкіряний виріб може різнитися між собою.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectШкіряна галантереяuk_UA
dc.subject«Thе Kоdе»uk_UA
dc.subjectаксесуариuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectвластивостіuk_UA
dc.titleТоварознавче оцінювання якості шкіряних аксесуарів на прикладі українського бренду «ТНЕ KODE»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.