Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1345
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербина, В. В.-
dc.date.accessioned2024-10-11T08:59:01Z-
dc.date.available2024-10-11T08:59:01Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЩербина, В. В. Аналіз асортименту та товарознавча оцінка рисової крупи : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / В. В. Щербина ; наук. керівник доц., канд. техн. наук В. В. Євтушенко. – Хмельницький : ХНТУ, 2024.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1345-
dc.description.abstractАктуальність кваліфікаційної роботи бакалавра на тему: «Аналіз асортименту та товарознавча оцінка якості рисової крупи» обумовлена наявністю у торговельній мережі великого асортименту круп вітчизняного й імпортного виробництва. Проте, питання перевірки якості залишається дуже важливою задачею, вирішення якої дозволить споживачам отримувати якісний та безпечний продукт. Об’єктом роботи є рисова крупа різних торговельних марок вітчизняного виробництва, які реалізуються в магазині «Produkty», м. Хмельницький. Предметом дослідження є показники якості рисової крупи та її асортимент. В першому розділі проведено аналіз літератури за темою роботи. В другому розділі охарактеризовано методи проведення дослідження та об’єкт дослідження. В третьому розділі проведено аналіз асортименту в магазині за видами, торговими марками та об’ємами упакування встановлено, що його структура в повній мірі задовольняє споживчий попит. За результатами порівняльної оцінки якості досліджуваних зразків крупи рису довго зернистого шліфованого відповідно до вимог стандарту встановлено, що всі зразки відповідали вимогам національного стандарту. В четвертому розділі проведено аналіз шкідливих факторів на підприємствах галузі та санітарно- гігієнічні вимоги під час торгівлі харчовими продуктами. Запропоновано проводити ідентифікацію та періодичний контроль визначення ознак фальсифікації круп, контролювати дотримання умов їх зберігання; розширювати асортимент круп магазину «Produkty», за рахунок органічної продукції.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectРисова крупаuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectпоказники якостіuk_UA
dc.subjectоцінка якостіuk_UA
dc.titleАналіз асортименту та товарознавча оцінка рисової крупиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.