Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1495
Назва: Розроблення комп'ютерної гри жанру Roguelike
Автори: Ільїн, Г. А.
Ключові слова: Ігровий застосунок
процедурна генерація
варіативність
ігрове середовище
алгоритми
адаптація
Дата публікації: 2024
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Ільїн, Г. А. Розроблення комп'ютерної гри жанру Roguelike : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Г. А. Ільїн ; наук. керівник канд. техн. наук, доц. Д. Л. Кирийчук. ‒ Херсон : ХНТУ, 2024. ‒ 61 с.
Короткий огляд (реферат): Дана дипломна робота присвячена розробці ігрового застосунку жанру Roguelike на базі платформи Unity та мові програмування C#, з використанням процедурної генерації. В сучасному світі ігрова індустрія розвивається швидкими темпами, але все ще існує потреба у нових, цікавих ігрових досвідах. Метою цієї роботи є розробка ігрового застосунку в жанрі Roguelike, який використовує процедурну генерацію контенту для створення розважального проекту та показу переваг обраних технологій у сучасному ринку. Завдання дослідження включають аналіз існуючих ігрових проектів, їх недоліків та переваг, а також саме дослідження методів та алгоритмів процедурної генерації, вибір та реалізацію відповідних алгоритмів, а також розробку ігрового застосунку з використанням отриманих знань. Дана кваліфікаційна робота докладно описує розробку зазначеного застосунку, та важливість обраного дослідження, що робить внесок у розвиток технологій процедурної генерації у ігрових середовищах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1495
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ільїн Г. А. Розроблення комп'ютерної гри жанру Roguelike.pdf146.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.