Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1499
Назва: Розроблення комп'ютерної рольової гри «Everfall» із застосуванням Unity 3D
Автори: Сновида, М. М.
Ключові слова: 3D гра
RPG
Unity
C#
розробка ігор
проектування
Дата публікації: 2024
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Сновида, М. М. Розроблення комп'ютерної рольової гри «Everfall» із застосуванням Unity 3D : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / М. М. Сновида ; наук. керівник доц., канд. техн. наук Д. Л. Кирийчук. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 84 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота бакалавра має наступні структурні частини: вступ, три розділи, висновки, список використаних джерел та додатки. Перший розділ, «Аналіз ринку і технологій розробки комп'ютерних ігор», складається з шести підрозділів. У цьому розділі надається огляд поточного стану ринку комп'ютерних ігор, аналізуються основні поняття і технології, які застосовуються у їх розробці. Вивчаються різні платформи для розробки ігор, включаючи Unreal Engine, Godot та Unity, з детальним обґрунтуванням вибору Unity для створення гри «Everfall». Окрім того, розглядаються принципи дизайну ігрових механік та методи розробки ігор на Unity, що створює теоретичну базу для подальших етапів проекту. Завершує розділ постановка задачі проектування та висновки. Другий розділ, «Аналіз вимог та розробка проектних специфікацій», включає чотири підрозділи. Він деталізує вимоги до гри «Everfall», формалізує ці вимоги та розробляє проектні специфікації. Визначаються основні функціональні та нефункціональні вимоги до гри, а також детально описується структура проекту, включаючи модулі та їх взаємодію. Завершується розділ висновками. Третій розділ, «Розробка гри «Everfall»», складається з чотирьох підрозділів. Тут детально описується концепція гри, архітектура системи, включаючи структуру модулів та взаємодію між ними, а також реалізація основних аспектів геймплею, таких як створення персонажів, ворогів, ігрових локацій та системи інвентаря. Розділ демонструє практичні аспекти створення гри на платформі Unity з використанням мови програмування C#. Завершує розділ висновки. Четвертий розділ, «Застосування програмного продукту», містить три підрозділи. Він описує процес встановлення гри, надає детальний оглядінтерфейсу користувача та управління в грі, а також розглядає функціональні можливості гри, включаючи взаємодію з інвентарем, бої з супротивниками, використання предметів та розвиток персонажа. Також надаються інструкції щодо керування персонажем та взаємодії з ігровим світом. Розділ завершується висновками. У висновках підбито підсумки проведеної роботи, оцінено досягнення мети та виконання завдань, а також надано рекомендації щодо подальших досліджень та вдосконалення гри «Everfall». В цілому, кваліфікаційна робота результативно виконала поставлені завдання, розробивши захопливу 3D RPG гру на платформі Unity з використанням мови програмування C#. Гра має великий потенціал для подальшого розвитку та вдосконалення, що забезпечить її популярність серед гравців.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1499
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.