Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1515Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кривіцький, І. М. | - |
| dc.date.accessioned | 2024-11-27T10:11:37Z | - |
| dc.date.available | 2024-11-27T10:11:37Z | - |
| dc.date.issued | 2024 | - |
| dc.identifier.citation | Кривіцький, І. М. Розробка програмного забезпечення для ведення статистики в іграх : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / І. М. Кривіцький ; наук. керівник проф., д-р техн. наук М. В. Жарікова. – Херсон : ХНТУ, 2024. – 68 с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1515 | - |
| dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота присвячена розробці 3D аркадної комп’ютерної гри з можливістю адаптації ігрових сценаріїв до поведінки гравця за рахунок реалізації метода інтелектуальної обробки ігрової статистики, накопиченої під час гри. Актуальність обраної теми для кваліфікаційної роботи пов’язана з великою популярністю мобільних ігрових додатків. У процесі роботи використано такі сучасні інструментальні засоби як ігровий рушій Unity 3D, мова програмування C#, інтегроване середовище розробки Microsoft Visual Studio, графічний редактор Adobe Photoshop, середовище для створення 3D моделей Blender. У першому розділі виконано вибір ігрового рушія, середовища для розробки 2D і 3D моделей, здійснено опис предметного середовища, а також оглянуто існуючі платформи для розробки і наявні аналоги. У другому розділі було проведено аналіз предметної області, підготовлено постановку задачі, виконано розробку архітектури ігрового додатку, яка включає ігровий цикл, проєктування прототипів інтерфейсів додатку. У третьому розділі було розглянуто моделі і методи адаптації ігрового сценарію до поведінки гравця, спроектовано відповідні модулі програмного застосунку. У четвертому розділі описано процес реалізації ігрового застосунку за допомогою засобів розробки та його тестування. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ХНТУ | uk_UA |
| dc.subject | Ігровий застосунок | uk_UA |
| dc.subject | ігровий рушій | uk_UA |
| dc.subject | гравець | uk_UA |
| dc.subject | ігрова статистика | uk_UA |
| dc.subject | сценарій | uk_UA |
| dc.subject | адаптивність | uk_UA |
| dc.subject | Unity | uk_UA |
| dc.subject | 3D | uk_UA |
| dc.title | Розробка програмного забезпечення для ведення статистики в іграх | uk_UA |
| dc.type | Other | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Кривіцький І. М. Розробка програмного забезпечення для ведення статистики в іграх.pdf | 186.63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.