Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1516
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лавренюк, А. К. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-27T10:11:49Z | - |
dc.date.available | 2024-11-27T10:11:49Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Лавренюк, А. К. Розробка гри-шутера за допомогою Unity, мовою С# : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / А. К. Лавренюк ; наук. керівник ст. викл., канд. техн. наук В. А. Хохлов. – Херсон : ХНТУ, 2024. – 102 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1516 | - |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота бакалавра має наступну структуру: вступ, чотири розділи, висновки, список використаних джерел та додатки. У першому розділі "Дослідження та аналіз ігрових проєктів у жанрі Top-Down шутерів" проведено детальний огляд існуючих ігор у даному жанрі. Аналізуючи ці ігри, було звернуто увагу на їх основні особливості, ігрові механіки та геймплейні рішення, які є характерними для жанру Top-Down шутерів. Огляд ігор дозволив визначити ключові аспекти, які впливають на успішність та популярність гри в цьому жанрі. Дослідження ігрових проєктів також дозволило зрозуміти тенденції розвитку жанру, виявити типові помилки та недоліки, а також визначити потенційні можливості для вдосконалення власного проєкту. Другий розділ "Аналіз вимог та розробка проектних специфікацій" включає в себе формулювання основних вимог до ігрового проєкту. Описано формалізацію цих вимог у вигляді проектних специфікацій. Проведено аналіз концепції гри та визначено її головні ігрові механіки. Третій розділ "Проектування ігрового додатку Top-Down Shooter" розглядає архітектуру гри. Описано процес розробки і реалізації ігрових механік, а також впровадження графічного та звукового контенту. Окремо розглянуто можливість розчленування ворогів та взаємодії з навколишнім середовищем. Четвертий розділ "Розробка, тестування та робота з ыгровим додатком" детально описує процес тестування розробленої гри з метою виявлення потенційних помилок та недоліків. Проведене тестування включало в себе різноманітні варіанти ігрового процесу, спрямовані на перевірку функціональності, стабільності та взаємодії різних ігрових елементів.Зокрема, проводилося тестування ігрових механік, штучного інтелекту ворогів, ігрового інтерфейсу, а також графічного та звукового контенту. Після виявлення помилок та недоліків здійснювалася робота над їх виправленням та удосконаленням геймплею та інтерфейсу гри. Для цього розроблено план дій з урахуванням пріоритетності виправлення виявлених проблем. Крім того, були заплановані та визначені напрямки подальшого розвитку проєкту, включаючи додавання нового ігрового контенту, вдосконалення існуючих ігрових механік, а також оптимізацію роботи гри для різних платформ. У висновках узагальнено результати роботи, сформульовано висновки щодо досягнутих цілей та надано рекомендації щодо подальшого розвитку і вдосконалення гри. Анотація створена на основі аналогічних розділів і структури, використаних у дипломній роботі, з урахуванням особливостей створення гри в жанрі Top-Down шутер за допомогою ігрового движка Unity та мови програмування C#. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ХНТУ | uk_UA |
dc.subject | Гра | uk_UA |
dc.subject | Top-Down шутер | uk_UA |
dc.subject | Unity | uk_UA |
dc.subject | C# | uk_UA |
dc.subject | проектування | uk_UA |
dc.subject | розробка | uk_UA |
dc.subject | тестування | uk_UA |
dc.title | Розробка гри-шутера за допомогою Unity, мовою С# | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Лавренюк А. К. Розробка гри-шутера за допомогою Unity, мовою С#.pdf | 500.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.