Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1524
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойченко, О. О.-
dc.date.accessioned2024-11-27T10:13:36Z-
dc.date.available2024-11-27T10:13:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБойченко, О. О. Розробка редактора рівнів для 3D комп’ютерних ігрових систем : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / О. О. Бойченко ; наук. керівник доц., канд. техн. наук О. Є. Огнєва. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 112 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1524-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота бакалавра складається зі вступу, трьох розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків. В роботі було реалізовано редактор рівнів для 3D комп’ютерних ігрових систем. В першому розділі було виконано аналіз предметної області, описано основні кроки для розроблення редактора рівнів гри при використанні Unity 3D, Unreal Engine та CryEngin, наведено приклади редакторів рівнів гри в Unity 3D, Unreal Engine та CryEngin. В другому розділі описано процес проєктування, моделювання та створення БД, побудовано структурно-логічну модель БД, описано процес розроблення таблиць БД, подано структуру таблиць БД, описано програмні методи підключення СКБД SQLite до проєкту. В третьому розділі наведено обґрунтування вибору програмних засобів для реалізації поставлених завдань, описано процес налаштування VS Code, розроблено програмний інтерфейс редактора рівня, побудовано структуру класів, розроблено інтерфейс користувача, наведено демонстрацію можливостей редактора рівня. В четвертому розділі розроблено тести для тестування модулів редактора рівня, розглянуто процес тестування та наведені результати тестування. Для тестування обрано Testing Framework NEU for Programming in C++. Для програмної реалізації було обрано СКБД SQLite, редактор вихідного коду Visual Studio Code та мову С++.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subject3D комп’ютерні ігрові системиuk_UA
dc.subjectредактор рівнівuk_UA
dc.subjectСКБД SQliteuk_UA
dc.subjectVisual Studio Codeuk_UA
dc.subjectмова С++uk_UA
dc.titleРозробка редактора рівнів для 3D комп’ютерних ігрових системuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.