Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1524
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бойченко, О. О. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-27T10:13:36Z | - |
dc.date.available | 2024-11-27T10:13:36Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Бойченко, О. О. Розробка редактора рівнів для 3D комп’ютерних ігрових систем : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / О. О. Бойченко ; наук. керівник доц., канд. техн. наук О. Є. Огнєва. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 112 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1524 | - |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота бакалавра складається зі вступу, трьох розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків. В роботі було реалізовано редактор рівнів для 3D комп’ютерних ігрових систем. В першому розділі було виконано аналіз предметної області, описано основні кроки для розроблення редактора рівнів гри при використанні Unity 3D, Unreal Engine та CryEngin, наведено приклади редакторів рівнів гри в Unity 3D, Unreal Engine та CryEngin. В другому розділі описано процес проєктування, моделювання та створення БД, побудовано структурно-логічну модель БД, описано процес розроблення таблиць БД, подано структуру таблиць БД, описано програмні методи підключення СКБД SQLite до проєкту. В третьому розділі наведено обґрунтування вибору програмних засобів для реалізації поставлених завдань, описано процес налаштування VS Code, розроблено програмний інтерфейс редактора рівня, побудовано структуру класів, розроблено інтерфейс користувача, наведено демонстрацію можливостей редактора рівня. В четвертому розділі розроблено тести для тестування модулів редактора рівня, розглянуто процес тестування та наведені результати тестування. Для тестування обрано Testing Framework NEU for Programming in C++. Для програмної реалізації було обрано СКБД SQLite, редактор вихідного коду Visual Studio Code та мову С++. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ХНТУ | uk_UA |
dc.subject | 3D комп’ютерні ігрові системи | uk_UA |
dc.subject | редактор рівнів | uk_UA |
dc.subject | СКБД SQlite | uk_UA |
dc.subject | Visual Studio Code | uk_UA |
dc.subject | мова С++ | uk_UA |
dc.title | Розробка редактора рівнів для 3D комп’ютерних ігрових систем | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бойченко О. О. Розробка редактора рівнів для 3D комп’ютерних ігрових систем.pdf | 590.84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.