Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1689
Title: Термінологія дизайну одягу в англійськомовних наукових текстах : номінативний та перекладацький аспекти
Authors: Артеменко, М. П.
Keywords: Дизайн одягу
термінологія
номінація
семантична деривація
запозичення
переклад
професійна комунікація
Issue Date: 2024
Publisher: ХНТУ
Citation: Артеменко, М. П. Термінологія дизайну одягу в англійськомовних наукових текстах : номінативний та перекладацький аспекти : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / М. П. Артеменко ; наук. керівник доц., канд. філол. наук О. В. Подвойська. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 158 с.
Abstract: У роботі досліджено особливості термінології дизайну одягу як важливого складника професійної комунікації. Проаналізовано теоретичні підходи до вивчення термінів, процеси їх формування в українському та англомовному контекстах, а також історичний розвиток англійської термінології. Особливу увагу приділено номінаційним моделям, зокрема словотвірним і синтаксичним способам утворення термінів, а також явищам семантичної деривації та запозичення. Розглянуто специфіку функціонування термінів дизайну одягу в наукових текстах, їхню роль у професійному спілкуванні та міжкультурній комунікації. Окрему увагу приділено особливостям перекладу термінології англійською мовою та рекомендаціям щодо адаптації термінів у текстах, пов'язаних із дизайном одягу. У результаті дослідження сформульовано основні принципи формування й адаптації термінів у контексті сучасної модної індустрії, визначено підходи до їх перекладу, що сприяє точності професійної комунікації та інтеграції української термінології в міжнародний науковий простір.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1689
Appears in Collections:Спеціальнісь 035 Філологія



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.