Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1722
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрохорова, Д. І.-
dc.date.accessioned2025-03-11T10:37:13Z-
dc.date.available2025-03-11T10:37:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПрохорова, Д. І. Удосконалення маркетингової стратегії торговельного підприємства (на матеріалах ПП «ЛТ-Офіс») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Д. І. Прохорова ; наук. керівник канд. екон. наук, доц. В. В. Шукліна. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 125 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1722-
dc.description.abstractВ результаті виконання кваліфікаційної роботи магістра було розкрито сутність понятійно-категоріального апарату маркетингової стратегії торговельного підприємства, визначено інформаційні детермінанти, представлено організаційну модель та методичні підходи її удосконалення; виконано аналіз маркетингової стратегії досліджуваного підприємства; розроблено альтернативні рекомендації удосконалення маркетингової стратегії та обґрунтовано результативність їх впровадження.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectМаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectторговельне підприємствоuk_UA
dc.subjectзовнішнє середовищеuk_UA
dc.subjectвнутрішнє середовищеuk_UA
dc.subjectрелевантністьuk_UA
dc.subjectдетермінантиuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectрезультативністьuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectцифрова зрілістьuk_UA
dc.subjectможливостіuk_UA
dc.subjectзагрозиuk_UA
dc.subjectSMM-стратегіяuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової стратегії торговельного підприємства (на матеріалах ПП «ЛТ-Офіс»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 075 Маркетинг



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.