Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1727
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, К. В.-
dc.date.accessioned2025-03-11T11:28:19Z-
dc.date.available2025-03-11T11:28:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДемченко, К. В. Розробка стратегії міжнародного масштабування бізнесу підприємства б’юті-сегменту (на матеріалах ТОВ «СТАРЛІТ ГРУП») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / К. В. Демченко ; наук. керівник д-р екон. наук, проф. В. М. Фомішина. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 104 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1727-
dc.description.abstractУ динамічному та нестабільному глобалізованому бізнес-середовищі побудова успішної компанії означає не лише збільшення продажів і відповідно доходів. Під час масштабування бізнесу організація потребує правильної стратегії, злагодженої роботи команди та продуманих бізнес-процесів для підтримки нових клієнтів у різних країнах, надання продуктів і послуг на належному рівні. Сьогодні український бізнес щодня стикається з новими викликами, вітчизняні підприємства виявляють неймовірну стійкість та амбіційність. Ці якості дають змогу їм не лише виживати в умовах військового конфлікту, а й прагнути до глобального лідерства, розширюючи горизонти своїх міжнародних можливостей та ефективно їх використовуючи.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectМасштабуванняuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectпослугаuk_UA
dc.subjectмаркетинг послугuk_UA
dc.subjectринок красиuk_UA
dc.subjectімпорт послугuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectстимулювання попитуuk_UA
dc.subjectдіджітал-маркетингuk_UA
dc.titleРозробка стратегії міжнародного масштабування бізнесу підприємства б’юті-сегменту (на матеріалах ТОВ «СТАРЛІТ ГРУП»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент освітньо-професійної програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.