Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1728
Title: Стратегія просування освітніх послуг українських закладів освіти на ринок країн ЄС (на матеріалах Закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 6 Гайсинського міської ради Вінницької області)
Authors: Ланова, В. О.
Keywords: Стратегія
управління
освітня послуга
маркетинг послуг
ринок освітніх послуг
експорт послуг
цільова аудиторія
реклама
стимулювання попиту
проект онлайн-освіти
Issue Date: 2024
Publisher: ХНТУ
Citation: Ланова, В. О. Стратегія просування освітніх послуг українських закладів освіти на ринок країн ЄС (на матеріалах Закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 6 Гайсинського міської ради Вінницької області) : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / В. О. Ланова ; наук. керівник д-р екон. наук, проф. В. М. Фомішина. – Хмельницький : ХНТУ, 2024. – 105 с.
Abstract: В Україні ринок послуг знаходиться на етапі розвитку. Сильна конкуренція, насиченість ринків, перевищення пропозиції товарів над попитом, ріст вимогливості споживачів істотно ускладнюють збутову діяльність підприємств. Дедалі важче стає привабити споживача стандартною рекламою. Для зацікавлення клієнтів та утримання позицій на ринках, особливо закордонних, вітчизняні підприємства повинні застосовувати сучасні ефективні механізми формування та підтримання іміджу товарів/підприємства, зокрема за допомогою вдосконалення просування товарів на вітчизняні й міжнародні ринки. Сучасний світ характеризується швидкими змінами, які відбуваються і в освітній сфері. Освітній менеджмент дозволяє вищим навчальним закладам адаптуватися до змін і залишатися конкурентоспроможними, що й визначає актуальність обраного напряму дослідження.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/1728
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент освітньо-професійної програми «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності»



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.