Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2041
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗозуля, К. М.-
dc.date.accessioned2025-09-04T10:53:05Z-
dc.date.available2025-09-04T10:53:05Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЗозуля, К. М. Розробка системи CRM для оптимізації взаємовідносин із клієнтами малого бізнесу : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / К. М. Зозуля ; наук. керівник ст. викл., канд. техн. наук І. І. Кибалко. ‒ Хмельницький : ХНТУ, 2025. ‒ 87 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2041-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота бакалавра має наступні структурні частини: вступ, чотири розділи, висновки, список використаних джерел та додатки. У першому розділі «Дослідження та аналіз існуючих CRM технологій та систем для малого бізнесу» розглядаються технології створення CRM систем, а також їхні характеристики, переваги та недоліки, а також види архітектур і архітектури багатошарових desktop-додатків. Другий розділ «Аналіз вимог та розробка проектних специфікацій» складається з наступних підрозділів: вимоги до CRM-системи та її структури; розробка проектних специфікацій; побудова діаграм прецедентів; побудова діаграм взаємодій; розробка прототипу системи; і висновок. Після детального дослідження було розроблено відповідні вимоги до CRM-системи, яка здатна задовольнити потреби управління клієнтськими відносинами малого бізнесу. Третій розділ «Проектування програмного продукту» складається з наступних підрозділів: «Розробка діаграм основних компонентів і модулів системи», «Розробка принципу взаємодії з базою даних», «Проектування структури зберігання інформації та бази даних», «Розробка структурних UML-діаграм», «Проектування системи безпеки та авторизації», «Висновок до розділу». Крім того, в цьому розділі розглядається проектування та розробка системи безпеки та контролю доступу. Четвертий розділ «Розробка та застосування програмного продукту» складається з п'яти підрозділів: «Програмна реалізація та інструкція користувача», «Інструкція для адміністратора», «Інструкція для розробника», «Перспективи розвитку» та «Висновок до розділу». Тут детально описано продукт, який було отримано, включаючи основні модулі управління клієнтами, відстеження продажів, аналітику та звітність. Крім того, йдеться про те, як адміністратор системи та розробник працюють з CRM, включаючи налаштування, модифікацію та підтримку.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectCRM системаuk_UA
dc.subjectуправління клієнтськими відносинамиuk_UA
dc.subjectмалий бізнесuk_UA
dc.subjectdesktop застосунокuk_UA
dc.subjectC#uk_UA
dc.subjectMS SQL Serveruk_UA
dc.subjectавтоматизація продажівuk_UA
dc.titleРозробка системи CRM для оптимізації взаємовідносин із клієнтами малого бізнесуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.