Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2051
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мазуренко, М. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-04T10:54:25Z | - |
dc.date.available | 2025-09-04T10:54:25Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Мазуренко, М. Ю. Розробка мережевої кооперативної гри на рушії Unity з інтеграцією Steamworks API : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / М. Ю. Мазуренко ; наук. керівник ст. викл. О. О. Боскін. ‒ Хмельницький : ХНТУ, 2025. ‒ 51 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2051 | - |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота бакалавра має такі структурні частини: вступ, чотири розділи, висновки, список використаних джерел та додатки. У вступі сформульовано мету роботи – розробку мережевої кооперативної гри жанру partycook на рушії Unity 6 з інтеграцією Steamworks API, що забезпечує зручний користувацький досвід. Перший розділ присвячено огляду поточних трендів індустрії, аналізу популярних party-cook-проєктів, порівнянню наявних мережевих рішень і формуванню функціональних та нефункціональних вимог до гри. Другий розділ охоплює побудову UML-діаграм, діаграм потоків даних (DFD) і моделей компонентів, розробку архітектури клієнт-сервер/хост-клієнт на основі Netcode for Game Objects, проєктування систем рецептів і квестів на ScriptableObject, а також макетування інтерфейсів із застосуванням UI Toolkit (меню) та GameObject-UI (ігрова сцена). Третій розділ деталізує імплементацію мережевих об’єктів, алгоритмів синхронізації стану, інтеграцію Steamworks API, реалізацію модулів фізичної взаємодії, організацію збереження даних рецептів та квестів і створення користувацьких сценаріїв. Четвертий розділ зосереджений на функціональному, мережевому та навантажувальному тестуванні, перевірці коректності синхронізації, оцінці продуктивності та юзабіліті, що підтвердило стабільність геймплею, безпеку з’єднань і зручність інтерфейсу. У висновках узагальнено результати, підтверджено досягнення поставленої мети та запропоновано напрями подальшого масштабування. Список використаних джерел містить літературу з розробки ігор, мережевих технологій та UX-дизайну, а додатки включають діаграми, фрагменти коду, скріншоти геймплею та інструкцію користувача. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ХНТУ | uk_UA |
dc.subject | Unity 6 | uk_UA |
dc.subject | Netcode for Game Objects | uk_UA |
dc.subject | Steamworks API | uk_UA |
dc.subject | ScriptableObject | uk_UA |
dc.subject | кооперативна гра | uk_UA |
dc.subject | мережевий мультиплеєр | uk_UA |
dc.subject | квестова система | uk_UA |
dc.title | Розробка мережевої кооперативної гри на рушії Unity з інтеграцією Steamworks API | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Мазуренко М. Ю. Розробка мережевої кооперативної гри на рушії Unity з інтеграцією Steamworks API.pdf | 673.51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.