Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2055
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОхременко, М. Г-
dc.date.accessioned2025-09-06T10:14:54Z-
dc.date.available2025-09-06T10:14:54Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationОхременко, М. Г. Розробка комп'ютерної гри на рушії Unreal Engine у жанрі Immersive Sim з елементами Stealth : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / М. Г. Охременко ; наук. керівник доц., канд. техн. наук Н. О. Козуб. ‒ Хмельницький : ХНТУ, 2025. ‒ 83 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2055-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота бакалавра містить наступні структурні частини: вступ, чотири розділи, висновки та список використаних джерел. Перший розділ «Аналіз предметної області» складається з таких підрозділів: «Аналіз жанру Immersive Sim», «Аналіз жанру Stealth», «Ігрові механіки жанрів Immersive Sim та Stealth», «Дизайн рівнів ігор в жанрах Immersive Sim та Stealth», «Огляд рушія Unreal Engine для створення комп’ютерних ігор» і «Висновок до розділу 1». Розділ описує дослідження жанрів Immersive Sim та Stealth, огляд ігор цих жанрів, притаманні ігрові механіки та дизайн рівнів. Також розділ містить огляд рушія Unreal Engine як інструмента для розробки комп’ютерних ігор. Другий розділ «Аналіз вимог та розробка проєктних специфікацій» складається з наступних підрозділів: «Вимоги до програмного продукту», «Концепція гри», «Розробка проєктних специфікацій», «Побудова діаграми прецедентів» та «Висновок до розділу 2». Розділ описує усі вимоги до створюваного програмного продукту, визначає концепції гри, а також функціональні і нефункціональні специфікації. Третій розділ «Проєктування програмного продукту» містить такі підрозділи: «Проєктування класів гри», «Проєктування ігрових механік та систем», «Проєктування рівня гри» та «Висновки до розділу 3». Розділ описує проєктування усіх необхідних аспектів гри, засновуючись на вимогах. Четвертий розділ «Розробка гри» складається з таких підрозділів: «Програмна реалізація механік гри», «Програмна реалізація штучного інтелекту», «Створення рівня гри», «Інструкція користувача», «Перспективи розвитку» та «Висновки до розділу 4». У розділі описана програмнареалізація усіх спроєктованих елементів гри, розглянуто перспективи розвитку гри, надано інструкцію користувача.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectUnreal Engineuk_UA
dc.subjectC++uk_UA
dc.subjectкомп’ютерні ігриuk_UA
dc.subjectвідеоігриuk_UA
dc.subjectImmersive Simuk_UA
dc.subjectStealthuk_UA
dc.subjectігрові механікиuk_UA
dc.titleРозробка комп'ютерної гри на рушії Unreal Engine у жанрі Immersive Sim з елементами Stealthuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.