Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2059
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСамсонова, К. В.-
dc.date.accessioned2025-09-06T14:01:42Z-
dc.date.available2025-09-06T14:01:42Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСамсонова, К. В. Розробка кросплатформного інструменту для організації даних у творчих проєктах на базі Flutter : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / К. В. Самсонова ; наук. керівник доц., канд. техн. наук В. А. Хохлов. ‒ Херсон : ХНТУ, 2025. ‒ 99 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2059-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота бакалавра містить такі структурні частини: вступ, три розділи, висновки, список використаних джерел та додатки. Перший розділ «Аналіз предметної області та обґрунтування вибору інструментів» присвячений вивченню потреб креативних професіоналів у зберіганні та організації творчих даних. Розглянуто характерні типи інформації, з якими працюють автори, сценаристи, дизайнери, а також їх особливі вимоги до інтерфейсу та логіки взаємодії. Проведено порівняльний аналіз сучасних застосунків для письменників та сценаристів (Squibler, Story Architect, Story Plotter), виявлено їх обмеження. Обґрунтовано вибір технології Flutter як основи для кросплатформної розробки та бази даних Hive для локального зберігання даних, з огляду на гнучкість, продуктивність та автономність. Сформульовано функціональні й нефункціональні вимоги до майбутнього інструменту. Другий розділ «Архітектура та проєктування програмного застосунку» детально описує архітектурну побудову системи на основі Clean Architecture. Визначено основні шари: інтерфейс, домен і дані. Побудовано моделі блоків і сторінок як основних одиниць даних, реалізовано концепцію шаблонізованої структури та контекстних режимів редагування (перегляд, заповнення, конструювання). Продемонстровано, як реалізується масштабованість, гнучкість інтерфейсу та ізольованість бізнес-логіки за допомогою репозиторіїв, сесійного кешування та системи менеджменту проєктів. Описано навігаційні рішення, принципи редагування сторінок і блоків, використання інтерфейсних механізмів для адаптації під креативні сценарії. Третій розділ «Реалізація кросплатформного інструменту засобами Flutter» присвячений практичній реалізації застосунку. Розглянуто підготовку середовища розробки, налаштування залежностей, використання SVG-іконок для гнучкого UI, генерацію моделей і адаптерів. Показано реалізацію інтерфейсних компонентів, логіки збереження проєктів, функціоналу редагування, переходу між режимами та імпорту/експорту у форматі JSON. Окрему увагу приділено адаптивності інтерфейсу, підтримці багатомовності та розширюваності структури проєкту. Загалом, робота демонструє комплексний підхід до розробки інструменту для креативного середовища, що поєднує гнучку архітектуру, багатофункціональний інтерфейс і технічну стабільність у кросплатформному виконанні.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectКросплатформний застосунокuk_UA
dc.subjectFlutteruk_UA
dc.subjectHiveuk_UA
dc.subjectтворчі проєктиuk_UA
dc.subjectінструмент для креаторівuk_UA
dc.subjectредактор данихuk_UA
dc.subjectструктуровані блокиuk_UA
dc.subjectClean Architectureuk_UA
dc.titleРозробка кросплатформного інструменту для організації даних у творчих проєктах на базі Flutteruk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.