Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2105
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВернигора, П. С.-
dc.date.accessioned2025-09-12T10:13:16Z-
dc.date.available2025-09-12T10:13:16Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВернигора, П. С. Удосконалення асортиментної політики підприємства (на матеріалах ТОВ «СІЛЬПО-ФУД») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / П. С. Вернигора ; наук. керівник доц., канд. екон. наук А. В. Тарасюк. – Хмельницький : ХНТУ, 2025. – 71 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2105-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто теоретичні основи поняття асортиментна політика підприємства; проаналізовано діяльність підприємства ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», ефективність асортименту підприємства; запропоновано шляхи удосконалення асортиментної політики підприємства. розглянуто доцільність застосування для аналізу асортименту методу «ABC», в роботі застосовувалися загальні методи дослідження: статистичні угрупування, ряди динаміки, спостереження, опис, аналіз, узагальнення, здійснено економічне обґрунтування з використанням мерчандайзингу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectАсортиментна політикаuk_UA
dc.subjectпоказники асортиментної політикиuk_UA
dc.subjectтоварний асортиментuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectноменклатураuk_UA
dc.subjectглибина асортиментуuk_UA
dc.subjectширота асортиментуuk_UA
dc.subjectпоглиблення асортиментуuk_UA
dc.subjectскорочення асортиментуuk_UA
dc.subjectзвуження асортиментуuk_UA
dc.titleУдосконалення асортиментної політики підприємства (на матеріалах ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 051 Економіка



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.