Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2147
Назва: Дослідження ефективності управління маркетинговою діяльністю будівельного підприємства (на матеріалах ТОВ «КОНСАЛТСЕРВІС ПЛЮС»)
Автори: Фіц, В. О.
Ключові слова: Маркетингова діяльність
будівельне підприємство
ефективність управління
комплексне оцінювання
заходи з підвищення
Дата публікації: 2025
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Фіц, В. О. Дослідження ефективності управління маркетинговою діяльністю будівельного підприємства (на матеріалах ТОВ «КОНСАЛТСЕРВІС ПЛЮС») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / В. О. Фіц ; наук. керівник д-р екон. наук, проф. Ю. О. Джерелюк. – Хмельницький : ХНТУ, 2025. – 79 с.
Короткий огляд (реферат): В результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було досліджено концепції та функції маркетингової діяльності в системі управління підприємством; надано характеристику особливостям та стратегічним напрямкам управління маркетинговою діяльністю будівельного підприємства; проаналізовано методичні підходи та показники оцінювання ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства; проведено комплексне оцінювання рівня ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства; проаналізовано ефективність управління маркетинговою стратегією підприємства; проведено обґрунтування та економічне оцінювання заходів з підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2147
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.