Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2151
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПокулита, А. В.-
dc.date.accessioned2025-09-15T10:51:35Z-
dc.date.available2025-09-15T10:51:35Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПокулита, А. В. Дослідження маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах МПП «РіКО») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / А. В. Покулита ; наук. керівник канд. екон. наук, доц. В. В. Шукліна. – Хмельницький : ХНТУ, 2025. – 88 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2151-
dc.description.abstractВ результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було досліджено сутність поняття стратегії в маркетинговому процесі підприємства; розглянуто формування маркетингової стратегії в умовах цифровізації бізнес-середовища; розглянуто методичні підходи критеріальної оцінки ефективності маркетингової стратегії; досліджено галузеві стратегічні тренди в маркетингу підприємства; визначено внутрішню відповідність організаційних і функціональних завдань маркетингової стратегії; проведено оцінку економічної ефективності маркетингової стратегії; розроблено рекомендації удосконалення маркетингової стратегії на підприємстві.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectМаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectsmm-стратегіяuk_UA
dc.subjectконкурентна перевагаuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectмаркетинговий процесuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectTOWS/SWOT-аналізuk_UA
dc.subjectомніканальністьuk_UA
dc.subjectринкова активністьuk_UA
dc.subjectтрендuk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.titleДослідження маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах МПП «РіКО»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 075 Маркетинг



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.