Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2157
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Г. П.-
dc.date.accessioned2025-09-15T11:27:11Z-
dc.date.available2025-09-15T11:27:11Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКравченко, Г. П. Аналіз асортименту та споживчих властивостей мармеладу на українському ринку : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Г. П. Кравченко ; наук. керівник доц., канд. техн. наук Г. А. Бойко. – Хмельницький : ХНТУ, 2025.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2157-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота бакалавра присвячена тематиці, пов’язаній з аналізом асортименту та споживчих властивостей мармеладу як важливого сегмента ринку кондитерських виробів. У контексті зростаючого інтересу споживачів до натуральних, безпечних та функціональних продуктів харчування мармелад розглядається не лише як цукерка, але і як потенційне джерело пектину та інших корисних речовин. З огляду на постійне оновлення асортименту, появу нових рецептур та конкуренцію серед виробників, виникає необхідність у глибокому вивченні якісних показників цієї продукції, її різновидів та чинників, що впливають на споживчий вибір. Актуальність роботи зумовлена потребою узагальнення та систематизації інформації щодо мармеладної продукції на українському ринку з метою підвищення рівня її якості та задоволення запитів сучасного споживача. Об’єктом дослідження дипломної роботи є мармелад, представлений на українському ринку. Предметом дослідження виступають асортиментна різноманітність та споживчі властивості мармеладу, а також фактори, що впливають на вибір споживачів. Метою роботи є вивчення сучасного асортименту мармеладу, аналіз його якості та споживчих характеристик з урахуванням вимог ринку та переваг споживачів. В першій частині роботи було визначено типи мармеладу та інгредієнти для його виготовлення, проаналізовано нормативні вимоги до виготовлення мармеладних виробів, обґрунтовано фактори, що впливають на якість та споживчі властивості мармеладу, розглянуто популярні бренди, тренди та інновації на ринку мармеладу В другій частині роботи було проведено дослідження товарознавчої оцінки якості мармеладу українського виробництва. Визначено споживчі вподобання та можливості підвищення попиту на мармеладні вироби. Серед основних шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємств з виробництва мармеладу можна виділити: використання натуральної сировини, технологічне оновлення виробництва; вдосконалення якості за рахунок інноваційних підходів, збільшення асортименту, сучасне та безпечне пакування продукції.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectМармеладuk_UA
dc.subjectфруктиuk_UA
dc.subjectфруктове пюреuk_UA
dc.subjectзгущувачіuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectвластивостіuk_UA
dc.subjectоцінка якостіuk_UA
dc.titleАналіз асортименту та споживчих властивостей мармеладу на українському ринкуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.