Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2157
Title: Аналіз асортименту та споживчих властивостей мармеладу на українському ринку
Authors: Кравченко, Г. П.
Keywords: Мармелад
фрукти
фруктове пюре
згущувачі
споживачі
властивості
оцінка якості
Issue Date: 2025
Publisher: ХНТУ
Citation: Кравченко, Г. П. Аналіз асортименту та споживчих властивостей мармеладу на українському ринку : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Г. П. Кравченко ; наук. керівник доц., канд. техн. наук Г. А. Бойко. – Хмельницький : ХНТУ, 2025.
Abstract: Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена тематиці, пов’язаній з аналізом асортименту та споживчих властивостей мармеладу як важливого сегмента ринку кондитерських виробів. У контексті зростаючого інтересу споживачів до натуральних, безпечних та функціональних продуктів харчування мармелад розглядається не лише як цукерка, але і як потенційне джерело пектину та інших корисних речовин. З огляду на постійне оновлення асортименту, появу нових рецептур та конкуренцію серед виробників, виникає необхідність у глибокому вивченні якісних показників цієї продукції, її різновидів та чинників, що впливають на споживчий вибір. Актуальність роботи зумовлена потребою узагальнення та систематизації інформації щодо мармеладної продукції на українському ринку з метою підвищення рівня її якості та задоволення запитів сучасного споживача. Об’єктом дослідження дипломної роботи є мармелад, представлений на українському ринку. Предметом дослідження виступають асортиментна різноманітність та споживчі властивості мармеладу, а також фактори, що впливають на вибір споживачів. Метою роботи є вивчення сучасного асортименту мармеладу, аналіз його якості та споживчих характеристик з урахуванням вимог ринку та переваг споживачів. В першій частині роботи було визначено типи мармеладу та інгредієнти для його виготовлення, проаналізовано нормативні вимоги до виготовлення мармеладних виробів, обґрунтовано фактори, що впливають на якість та споживчі властивості мармеладу, розглянуто популярні бренди, тренди та інновації на ринку мармеладу В другій частині роботи було проведено дослідження товарознавчої оцінки якості мармеладу українського виробництва. Визначено споживчі вподобання та можливості підвищення попиту на мармеладні вироби. Серед основних шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємств з виробництва мармеладу можна виділити: використання натуральної сировини, технологічне оновлення виробництва; вдосконалення якості за рахунок інноваційних підходів, збільшення асортименту, сучасне та безпечне пакування продукції.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2157
Appears in Collections:Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.