Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2266
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМузиченко, А. О.-
dc.date.accessioned2025-10-30T11:46:18Z-
dc.date.available2025-10-30T11:46:18Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМузиченко, А. О. Аналіз структури асортименту галантерейних виробів та їх класифікація : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / А. О. Музиченко ; наук. керівник доц., канд. с.-г. наук С. М. Коб’яков. – Хмельницький : ХНТУ, 2025.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/2266-
dc.description.abstractРобота присвячена дослідженню структури асортименту галантерейних виробів, їх класифікації, особливостей оновлення та відповідності до сучасних споживчих потреб. Темою кваліфікаційної роботи є «Аналіз структури асортименту галантерейних виробів та їх класифікація». Об'єктом дослідження виступає асортимент галантерейної продукції на прикладі торговельних підприємств. Предметом дослідження є характеристика та оцінка структури, широти і повноти асортименту галантерейних виробів, а також особливості їх класифікації та оновлення. Новизна дослідження полягає у комплексному підході до аналізу асортименту галантерейних виробів з урахуванням матеріалів, сезонності, споживчих вподобань і ринкових тенденцій, а також у проведенні анкетування споживачів. Дослідно-аналітична частина роботи базується на застосуванні статистичних методів, контент-аналізу асортиментної політики підприємств, порівняльних характеристик і візуалізації результатів у вигляді таблиць та графіків. Основна частина. У роботі розглянуто сучасний стан виробництва галантерейних виробів в Україні та світі, охарактеризовано класифікацію та споживчі властивості різних видів галантереї. Проведено аналіз асортименту за видами продукції, матеріалами та призначенням. Надано загальну характеристику підприємств, що реалізують галантерейну продукцію, та досліджено особливості оновлення асортименту з урахуванням сезонності. Окрему увагу приділено аналізу результатів анкетування споживачів. Заключна частина. Результатом дослідження стало визначення структури асортименту галантерейних виробів за категоріями, матеріалами та призначенням, узагальнення тенденцій у формуванні товарного ряду, а також формулювання практичних рекомендацій для вдосконалення асортиментної політики підприємств.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectАсортимент галантереїuk_UA
dc.subjectкласифікація товарівuk_UA
dc.subjectспоживчі властивостіuk_UA
dc.subjectсезонністьuk_UA
dc.subjectструктура асортиментуuk_UA
dc.titleАналіз структури асортименту галантерейних виробів та їх класифікаціяuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 182 Технології легкої промисловості



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.