Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/313
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБурлака, Сергій Миколайович-
dc.date.accessioned2020-12-29T23:27:28Z-
dc.date.available2020-12-29T23:27:28Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБурлака С. М. Консолідований інформаційний ресурс управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM-система) : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / С. М. Бурлака ; наук керівник доц., к.т.н. Лур’є І. А.– Херсон : ХНТУ, 2020uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/313-
dc.description.abstractВ роботі досліджуються системи управління відносинами з клієнтами. Виконано аналіз світового ринку CRM-систем, проведено класифікацію і визначено їх основні функції. Розроблено проект CRM-системи з врахуванням сучасних тенденцій їх розвитку. До складу системи включені аналітичні модулі кластеризації та прогнозування основних економічних показників діяльності компанії. В роботі наведено огляд деяких відомих методів прогнозування та кластеризації. Запропоновано новий алгоритм прогнозування, який отримав назву імунного.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectCRM-системаuk_UA
dc.subjectалгоритм прогнозуванняuk_UA
dc.titleКонсолідований інформаційний ресурс управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM-система)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 122 Комп’ютерні науки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.