Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/340
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШирока, Ю. В.-
dc.date.accessioned2021-01-05T13:55:03Z-
dc.date.available2021-01-05T13:55:03Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШирока, Ю. В. Формування маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД») ») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Ю. В. Широка ; наук. керівник доц., к.е.н. Набока Р. М. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 113 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/340-
dc.description.abstractМагістерська кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних аспектів формування маркетингової стратегії підприємства. Розглянуто теоретичні засади маркетингових стратегій, досліджено процес їх формування. Здійснено оцінку маркетингової діяльності ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД». Надано практичні рекомендації щодо формування маркетингової стратегії досліджуваного підприємства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.titleФормування маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 075 Маркетинг



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.