Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/340
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШирока, Ю. В.-
dc.date.accessioned2021-01-05T13:55:03Z-
dc.date.available2021-01-05T13:55:03Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШирока, Ю. В. Формування маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД») ») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Ю. В. Широка ; наук. керівник доц., к.е.н. Набока Р. М. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 113 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/340-
dc.description.abstractМагістерська кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних аспектів формування маркетингової стратегії підприємства. Розглянуто теоретичні засади маркетингових стратегій, досліджено процес їх формування. Здійснено оцінку маркетингової діяльності ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД». Надано практичні рекомендації щодо формування маркетингової стратегії досліджуваного підприємства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.titleФормування маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Широка Ю.В. Формування маркетингової стартегії підприємства.pdf371.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.