Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/340
Назва: Формування маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД»)
Автори: Широка, Ю. В.
Ключові слова: стратегія
маркетингова стратегія
маркетингова діяльність
ринок
підприємство
Дата публікації: 2020
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Широка, Ю. В. Формування маркетингової стратегії підприємства (на матеріалах ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД») ») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Ю. В. Широка ; наук. керівник доц., к.е.н. Набока Р. М. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 113 с.
Короткий огляд (реферат): Магістерська кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних аспектів формування маркетингової стратегії підприємства. Розглянуто теоретичні засади маркетингових стратегій, досліджено процес їх формування. Здійснено оцінку маркетингової діяльності ТОВ «АГРІНА ТРЕЙД». Надано практичні рекомендації щодо формування маркетингової стратегії досліджуваного підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/340
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Широка Ю.В. Формування маркетингової стартегії підприємства.pdf371.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.