Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/341
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТроцюк, В. О.-
dc.date.accessioned2021-01-05T14:15:34Z-
dc.date.available2021-01-05T14:15:34Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТроцюк, В. О. Формування системи електронного маркетингу на підприємстві (на матеріалах ПП «Продукти») ») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / В. О. Троцюк ; наук. керівник проф., к.е.н. Зайцева О. І. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 91 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/341-
dc.description.abstractВ результаті виконання кваліфікаційної роботи магістра були розроблені рекомендації для впровадження електронного маркетингу в загальну маркетингову стратегію підприємства. Проведено аналіз роботи підприємства, конкурентний аналіз та маркетингове дослідження. На основі всіх даних були сформовані рекомендації по вдосконалення системи просування: створення сайту, пошукова оптимізація, використання SMM-просування і рекламних матеріалів. Розроблений проект по вдосконаленню системи просування за допомогою інструментів електронного маркетингу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectелектронний маркетингuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectseouk_UA
dc.subjectsmmuk_UA
dc.titleФормування системи електронного маркетингу на підприємстві (на матеріалах ПП «Продукти»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 075 Маркетинг



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.