Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/393
Назва: Удосконалення стратегії закупівельної діяльності торговельного підприємства в умовах торговельних війн (на матеріалах ТОВ «МИР СТРОЙ-КИ»)
Інші назви: Improvement of the strategy for purchasing activity of a trading enterprise under the conditions of trade wars (on the materials of LLC «MYR STROIKY»)
Автори: Стельмах, А. С.
Stelmakh, A.S.
Ключові слова: стратегія
управління
зовнішньоекономічна діяльність
зовнішні ринки
господарський портфель
експортоорієноване підприємство
аграрна продукція
strategy
management
purchasing activity
foreign markets
marketing strategy
trade enterprise
online store
Дата публікації: 2020
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Стельмах, А. С. Удосконалення стратегії закупівельної діяльності торговельного підприємства в умовах торговельних війн (на матеріалах ТОВ «МИР СТРОЙ-КИ») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / А. С. Стельмах ; науковий керівник д.е.н., проф. В. М. Фомішина. – Херсон : ХНТУ, 2020. - 110 с.
Короткий огляд (реферат): Зростання обсягів виробництва сільськогосподарської продукції в певному регіоні є запорукою задоволення попиту та підтримання національної продовольчої безпеки. Надмірне виробництво призводить до надлишкової пропозиції. За такої ситуації сільськогосподарські підприємства змушені у своїй діяльності змінювати види продукції, диверсифікувати виробництво чи налагоджувати реалізацію надлишкової продукції на зовнішніх ринках. Вихід підприємства на міжнародний ринок є одним із найкращих варіантів для зростання обсягу реалізації продукції, збільшення доходу на одиницю останньої. Проте налагодження зовнішньоекономічної діяльності для підприємств агробізнесу є новим, складним, тривалим і фінансово затратним процесом, що багатьом суб’єктам господарювання не під силу з економічних, організаційних, а часом і суб’єктивних причин. The growth of agricultural production in a given region is the key to meeting demand and maintaining national food security. Excessive production leads to oversupply. In such a situation, agricultural enterprises are forced to change their products, diversify production or establish the sale of surplus products in foreign markets. The company's entry into the international market is one of the best options for increasing sales, increasing revenue per unit of the latter. However, the establishment of foreign economic activity for agribusiness is a new, complex, long and costly process that many businesses can not afford for economic, organizational, and sometimes subjective reasons.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/393
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 073 Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стельмах А.С..pdf534.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.