Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/399
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВладімирова, К. В.-
dc.contributor.authorVladimirova, К.-
dc.date.accessioned2021-02-22T20:30:55Z-
dc.date.available2021-02-22T20:30:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВладімирова, К. В. Обґрунтування стратегії розвитку міжнародних транспортних перевезень (на матеріалах ТОВ «ХДС ІСТ») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / К. В. Владімирова ; науковий керівник доц., к.екон.н. Т. В. Якимчук. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 105 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/399-
dc.description.abstractУ період кризового стану економіки формування збалансованого товарного асортименту – важливий чинник прибуткової діяльності підприємства. Потреби споживачів є основними чинниками розвитку ринку, вони визначають продукти ті послуги, що забезпечують для підприємства потрібний рівень конкурентоспроможності. Асортиментна політика є важливим інструментом та частиною маркетингової діяльності підприємства у боротьбі з конкурентами. Беручи до уваги вищевказане, доцільно постійно приймати до уваги різноманітні методи щодо формування товарного асортименту підприємства. Варто відзначити, що на сьогоднішній день головним фактором успіху для товаровиробника є вдало розроблена і запроваджена асортиментна політика, що в сукупності задовольнить побажання споживача та виробника з урахуванням властивостей товару. During the crisis of the economy, the formation of a balanced product range is an important factor in the profitable activities of the enterprise. Consumer needs are the main factors of market development, they determine the products and services that provide the company with the required level of competitiveness. Assortment policy is an important tool and part of the company's marketing activities in the fight against competitors. Taking into account the above, it is advisable to constantly take into account the various methods of forming the product range of the enterprise. It is worth noting that today the main factor of success for the manufacturer is a well-developed and implemented assortment policy, which together will satisfy the wishes of the consumer and the manufacturer, taking into account the properties of the product.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.subjectстратегія розвитку міжнародних вантажних перевезеньuk_UA
dc.subjectміжнародний ринокuk_UA
dc.subjectforeign economic аctіvіtyuk_UA
dc.subjectstrategy for the development of international freightuk_UA
dc.subjectіnternаtіonаl mаrketuk_UA
dc.titleФормування механізму управління асортиментом торговельного підприємства за умов розширення зовнішньоекономічної діяльності (на матеріалах ПрАТ «НОВА ЛІНІЯ»)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of the assortment management mechanism of the trading enterprise under the conditions of expansion of foreign economic activity (on the materials of PJSC «NOVA LINIA»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.