Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/402
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВакуляк, О. С.-
dc.contributor.authorVakuliak, O.-
dc.date.accessioned2021-02-22T21:17:50Z-
dc.date.available2021-02-22T21:17:50Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВакуляк,О. С. Впровадження стратегічного управління господарським портфелем експортоорієнтованого підприємства (на матеріалах Селянського (фермерського) господарства «ДПВ») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / О. С. Вакуляк ; науковий керівник д.е.н., проф. В. М. Фомішина. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 109 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/402-
dc.description.abstractЗростання обсягів виробництва сільськогосподарської продукції в певному регіоні є запорукою задоволення попиту та підтримання національної продовольчої безпеки. Надмірне виробництво призводить до надлишкової пропозиції. За такої ситуації сільськогосподарські підприємства змушені у своїй діяльності змінювати види продукції, диверсифікувати виробництво чи налагоджувати реалізацію надлишкової продукції на зовнішніх ринках. Вихід підприємства на міжнародний ринок є одним із найкращих варіантів для зростання обсягу реалізації продукції, збільшення доходу на одиницю останньої. Проте налагодження зовнішньоекономічної діяльності для підприємств агробізнесу є новим, складним, тривалим і фінансово затратним процесом, що багатьом суб’єктам господарювання не під силу з економічних, організаційних, а часом і суб’єктивних причин. The growth of agricultural production in a given region is the key to meeting demand and maintaining national food security. Excessive production leads to oversupply. In such a situation, agricultural enterprises are forced to change their products, diversify production or establish the sale of surplus products in foreign markets. The company's entry into the international market is one of the best options for increasing sales, increasing revenue per unit of the latter. However, the establishment of foreign economic activity for agribusiness is a new, complex, long and costly process that many businesses can not afford for economic, organizational, and sometimes subjective reasons.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.subjectзовнішні ринкиuk_UA
dc.subjectгосподарський портфельuk_UA
dc.subjectекспортоорієноване підприємствоuk_UA
dc.subjectаграрна продукціяuk_UA
dc.subjectforeign economic activityuk_UA
dc.subjectforeign marketsuk_UA
dc.subjecteconomic portfoliouk_UA
dc.subjectexport - oriented enterpriseuk_UA
dc.subjectagricultural productsuk_UA
dc.titleВпровадження стратегічного управління господарським портфелем експортоорієнтованого підприємства (на матеріалах Селянського (фермерського) господарства «ДПВ»uk_UA
dc.title.alternativeIntroduction of the strategic management of the business portfolio of the export-oriented enterprise (on the materials of the Farming enterprise «DPV»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.