Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/405
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВуйцик, А. Г.-
dc.contributor.authorVuitsyk, A. G.-
dc.date.accessioned2021-02-22T21:51:13Z-
dc.date.available2021-02-22T21:51:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВуйцик, А. Г. Розробка стратегії маркетингового управління зовнішньоекономічною діяльністю транспортного підприємства (на матеріалах ФОП Щенніков Микола Павлович) : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / А. Г. Вуйцик ; науковий керівник д.е.н., проф. В. М. Фомішина. – Херсон : ХНТУ, 2020. –110 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/405-
dc.description.abstractБез транспорту розвиток економічних відносин, орієнтованих на інтенсифікацію промислового виробництва – неможливий, а відтак, особливої актуальності набуває проблема формування сучасної парадигми менеджменту автотранспортними підприємствами . Особливу актуалізацію отримує пошук ефективних концепцій менеджменту підприємств вантажоперевізників, саме виходячи із особливостей організації товаро- та вантажообігу в Україні, враховуючи не лише умови розвитку вітчизняної промисловості та інфраструктури, а і значний транзитний потенціал країни в рамках Європейсько-азійського транспортного коридору. Without transport, the development of economic services, organized for the purpose of intensifying industrial marketing, is unimportant, and, as a result, of particular relevance, the problem of the formation of a modern paradigm for the management of motor transport companies is raised. In particular, I will revise the idea of effective concepts for the management of enterprises in the transport industry, in the framework of the special features of the organization of goods and transport in Ukraine, in the transport potential it is not deprived of the infrastructure of the development of the transit of transport services.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.subjectзовнішні ринкиuk_UA
dc.subjectавтопідприємствоuk_UA
dc.subjectвантажоперевезенняuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjecteconomic activityuk_UA
dc.subjectforeign marketsuk_UA
dc.subjecttrucking companyuk_UA
dc.subjecttruckinguk_UA
dc.titleРозробка стратегії маркетингового управління зовнішньоекономічною діяльністю транспортного підприємства (на матеріалах ФОП Щенніков Микола Павлович)uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of the strategy for marketing management of foreign economic activity of the transport enterprise (on the materials of the sole proprietorship Shchennikov Mykola Pavlovych)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.