Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/410
Title: Розробка стратегії мінімізації зовнішньоекономічних ризиків на підприємстві легкої промисловості (на матеріалах ТОВ «ТАВРІЯ-СТИЛЬ»)
Other Titles: Development of the strategy for minimizing foreign economic risks at the enterprise of light industry (on the materials of LLC «TAVRIIA-STYLE»)
Authors: Охременко, Ю. Г.
Keywords: стратегія
управління
зовнішньоекономічна діяльність
ризики
мінімізація ризиків
швейне підприємство
ризики ЗЕД
strategy
management
foreign economic activity
risks
risk minimization
sewing enterprise
FEA risks.
Issue Date: 2020
Publisher: ХНТУ
Citation: Охременко, Ю. Г. Розробка стратегії мінімізації зовнішньоекономічних ризиків на підприємстві легкої промисловості (на матеріалах ТОВ «ТАВРІЯ-СТИЛЬ») :кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Ю. Г. Охременко ; науковий керівник д.е.н., проф. В. М. Фомішина. – Херсон : ХНТУ, 2020. –108 с.
Abstract: Активна зовнішньоекономічна діяльність є дуже важливою складовою функціонування підприємств у період стрімкого інтегрування економіки нашої держави у міжнародний євро¬пейський простір. У рамках ринкової економіки для організацій, які орієнтуються, як на внутрішній, так і на зовнішні ринок, успішною діяльністю вважається уміння вчасно та раціонально реагувати на непередбачувані та складні ризикові ситуації, які можуть виникнути у процесі функціонування, мінімізуючи при цьому можливі втрати. Просування продукції чи послуги на іноземний ринок, міжнародна співпраця з контрагентами, створення активної бази зарубіжних клієнтів потребує пильної уваги задля виявлень можливих ризиків. Active foreign economic activity is a very important component of the functioning of enterprises in the period of rapid integration of our country's economy into the international European space. In a market economy, for organizations that focus on both domestic and foreign markets, successful activities are the ability to respond in a timely and rational manner to unpredictable and complex risk situations that may arise in the process of operation, while minimizing possible losses. Promotion of products or services on the foreign market, international cooperation with contractors, creation of an active base of foreign clients requires close attention in order to identify possible risks.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/410
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.