Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/422
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоцюба, А. Ю.-
dc.date.accessioned2021-02-24T19:34:41Z-
dc.date.available2021-02-24T19:34:41Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКоцюба, А. Ю. Прагматоніми в художньому дискурсі: структурний та перекладацький аспекти : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / А. Ю. Коцюба ; наук. керівник к. філол. н., доц. Мазур О. В. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 73 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/422-
dc.description.abstractВ даний час спостерігається значне підвищення рівня розвитку рекламних технологій, що не могло не накласти відбиток на розвиток лінгвістичних досліджень торгових марок, оскільки вони займають важливе місце в сучасному суспільстві. В ономастичному просторі об’єктом багатьох досліджень є назви брендів (прагматоніми). Прагматоніми представляють великий інтерес не лише для маркетологів, а й для самих лінгвістів, оскільки торгові марки створюються та діють відповідно до їхніх конкретних законів. Currently, there is a significant increase in the level of development of advertising technologies, which could not but leave an imprint on the development of linguistic research of brand names, as they occupy an important place in modern society. In the onomastic space, the object of many studies are the names of brands (pragmatonyms). Pragmatonyms are of great interest not only to marketers but also to linguists themselves, as brand names are created and operate according to their own specific laws.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectторгова маркаuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjecttrademarkuk_UA
dc.titleПрагматоніми в художньому дискурсі: структурний та перекладацький аспектиuk_UA
dc.title.alternativePragmatonyms in Fictional Discourse: Structural and Translation Aspectsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальнісь 035 Філологія



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.