Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/449
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПанченко, К. С.-
dc.date.accessioned2021-03-02T20:40:46Z-
dc.date.available2021-03-02T20:40:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПанченко, К. С. Обкладинка журналу «Vogue» як індикатор змін у суспільстві та fashion індустрії : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / К. С. Панченко ; науковий керівник к.т.н., професор Богданова О. Ф. – Херсон : ХНТУ, 2020.– 121 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/449-
dc.description.abstractВ результаті дослідження було проаналізовано обкладинки журналу Vogue, їх художньо-стилістичні та композиційні складові, еволюцію каліграфічної складової логотипу журнала. Період дослідження сягає 128 років, а дослідницька база складається з близько трьох тисяч обкладинок глянцю Vogue. За результатами дослідження розроблено типологічну класифікацію художньо-стилістичних та композиційних рішень обкладинок журнала Vogue. Сформовано інфографіки динаміки змін застосування художньо-стилістичних та композиційних особливостей, закономірності візуальних рішень обкладинок, і динаміки еволюції каліграфічних рішень логотипу за 128 років існування глянцю Vogue. На основі дослідження спроектовано серію плакатів у fashion стилістиці. Концепцією для серії плакатів являється відродження та популяризація fashion ілюстрації в контексті обкладинки Vogue. Плакати застосовуються, як самостійний елемент чи у якості розмальовки для дорослих і дітей. As a result of the study, the covers of Vogue magazine, their artistic, stylistic and compositional components, the evolution of the calligraphic component of the magazine logo were analyzed. The research period reaches 128 years, and the research base consists of about three thousand covers of gloss Vogue. Based on the results of the research, a typological classification of artistic, stylistic and compositional solutions of Vogue magazine covers has been developed. Infographics of the dynamics of changes in the application of artistic, stylistic and compositional features, patterns of visual solutions of covers, and the dynamics of the evolution of calligraphic solutions of the logo for 128 years of Vogue gloss have been formed. Based on the research, a series of posters in fashion style was designed. The concept for the poster series is the revival and promotion of fashion illustration in the context of the cover of Vogue. Posters are used as a stand-alone element or as a coloring book for adults and children.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectVogueuk_UA
dc.subjectfashion глянецьuk_UA
dc.subjectмодне виданняuk_UA
dc.subjectfashion ілюстраціяuk_UA
dc.subjectобкладинка fashion глянцюuk_UA
dc.subjectлоготипuk_UA
dc.subjectхудожньо-стилістичні та композиційна засобиuk_UA
dc.subjectVogueuk_UA
dc.subjectfashion glossuk_UA
dc.subjectfashion editionuk_UA
dc.subjectfashion illustrationuk_UA
dc.subjectfashion glossy coveruk_UA
dc.subjectlogouk_UA
dc.subjectstylistic and compositional meansuk_UA
dc.titleОбкладинка журналу «Vogue» як індикатор змін у суспільстві та fashion індустріїuk_UA
dc.title.alternativeVogue magazine cover as an indicator of changes in society and in fashion industryuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 022 Дизайн



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.