Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/451
Title: Еволюція ігрових персонажів геймдизайну у стилі фентезі
Other Titles: The evolution of game characters of fantasy game design
Authors: Матюшин, А. О.
Keywords: геймдизайн
ком'ютерна гра
фентезі
сеттінг
контент
жанр фентезі
фентезійний сеттінг
персонаж ком'ютерних ігор
відеоігра
game design
computer game
fantasy
setting
content
fantasy genre
fantasy setting
computer games character
video game
Issue Date: 2020
Publisher: ХНТУ
Citation: Матюшин, А. О. Еволюція ігрових персонажів геймдизайну у стилі фентезі : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / А. О. Матюшин ; науковий керівник к.т.н., професор Полєтаєва Г. Н. – Херсон : ХНТУ, 2020. –88 с.
Abstract: У роботі розглянуті походження та основні особливості жанру фентезі, визначено проблематика визначення жанру в існуючих наукових дослідженнях. Також розглянуто фентезійний сетінг, що використовується у сучасних комп'ютерних іграх і є дуже актуальним напрямком в сфері дизайну персонажів та локацій ігор. За головну складову комп'ютерних ігор вжито головні персонажі, які створені за допомогою сучасних програмних засобів. Головна мета наукової роботи показати єволюцію персонажів комп'ютерних ігор з фентезійним жанром. Представлена робота показала, що розвиток персонажів та контенту ігор напряму залежить від розвитку комп'ютерних технологій та програмного забезпечення, що дає можливість вдосконалювати не тільки контент відеоігор, а також домогтись реалістичних фантазійних образів, які створені не тільки за умови розвитку країн-розробників, а також уявленням дизайнерів та концептуальних вирішень сюжету ігор.The work examines the origin and main features of the fantasy genre, identifies the genre's problems in existing scientific research. Also considered the fantasy setting, which is used in modern computer games and is an actual trend in the design of characters and game locations. Characters created with the help of modern software are accepted as the main component of computer games. The main goal of the scientific work is to show the evolution of characters in computer games with a fantasy genre. The presented work showed that the development of characters and content of games directly depends on the development of computer technology and software, which allows improving not only the content of video games, but also achieving realistic fantasy images created not only during the development of the developing countries, but also by the ideas of designers and conceptual decisions of the plot of games.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/451
Appears in Collections:Спеціальність 022 Дизайн



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.