Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/463
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГорбаткова, К. О.-
dc.date.accessioned2021-03-04T20:09:05Z-
dc.date.available2021-03-04T20:09:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГорбаткова, К. О. Специфіка дизайну реклами парфумів : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / К. О. Горбаткова ; науковий керівник к.мист., доцент Білик А. А. – Херсон : ХНТУ, 2020. – 69 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/463-
dc.description.abstractРобота відображає динаміку розвитку ринку парфюмерно-косметичної галузі. Викладена специфіка споживання і виробництва рекламного продукту з урахуванням використання соціально-психологічних стереотипів сприйняття. В роботі мова йде про візуальних стежках, а саме, метафорі і метонімії, які утворюються на стику двох сенсорних модальностей і служать для кращої передачі ароматичного враження в рекламі парфумів. Автор аналізує кілька рекламних афіш, на прикладі яких показує, яким чином візуальні метафора і метонімія допомагають передати відчуття запаху, створюючи нові смисли в образі аромату, що перейшли з зорової, слуховий, тактильної і смакової модальностей.The work reflects the dynamics of the development of the perfumery and cosmetic industry market. The specificity of consumption and production of an advertising product is stated, taking into account the use of socio-psychological stereotypes of perception. The work deals with visual paths, namely, metaphor and metonymy, which are formed at the junction of two sensory modalities and serve to better convey the aromatic impression in perfume advertising. The author analyzes several advertising posters, using the example of which he shows how visual metaphor and metonymy help to convey the sensation of smell, creating new meanings in the image of a fragrance, which have passed from visual, auditory, tactile and taste modalities.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectреклама парфумівuk_UA
dc.subjectпарфумиuk_UA
dc.subjectдизайн рекламиuk_UA
dc.subjectвізуальні тропиuk_UA
dc.subjectperfume advertisinguk_UA
dc.subjectperfumeryuk_UA
dc.subjectdesignuk_UA
dc.subjectvisual trailsuk_UA
dc.titleСпецифіка дизайну реклами парфумівuk_UA
dc.title.alternativeSpecifics of perfume advertising designuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 022 Дизайн



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.