Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/465
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБудяк, В. С.-
dc.date.accessioned2021-03-04T20:09:36Z-
dc.date.available2021-03-04T20:09:36Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБудяк, В. С. Особливості формування виставкового простору для експонування костюма : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / В. С. Будяк ; науковий керівник к.т.н., доцент Артеменко М. П. – Херсон : ХНТУ, 2020. –79 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/465-
dc.description.abstractВ дипломній роботі розглянуто особливості формування виставкового простору для експонування костюма. Автором зроблені висновки та пропозиції щодо особливості формування напрямку розробки та становлення виставкового простору для експонування костюма, як самостійного культурного середовища. Проаналізовані актуальні вимоги до дизайн-проектування виставкового простору для експонування костюма. Проведені маркетингові дослідження та виявленні потреби цільової аудиторії. Розроблена концепція, художньо-композиційне рішення інтер’єру та проектно-технологічна розробка інтер’єру виставкового простору для експонування костюма. У результаті дослідження з’ясовано такі висновки: охарактеризована світова історія розвитку музею костюма як самостійного культурного середовища; проаналізовані особливості експонування костюма в Україні та сучасні світові тенденції у виборі виставкового простору; переглянуто поліфункціональність виставкових просторів; дослідженно тенденції в плануванні основних функціональних зон сучасних виставок для експонування костюма; проведені маркетингові опитування та проаналізовано результати; проведенно аналіз цільової аудиторії; розроблена концепція та вибір локації. In the thesis, the features of the peculiarities of the formation of an exhibition space for costume display. The author draws conclusions and proposals on the peculiarities of the formation of the direction of development and formation of the exhibition space for exhibiting a costume as an independent cultural environment. Analyzed the actual requirements for the design of the exhibition space for displaying a costume. Conducted marketing research and identifying the needs of the target audience. The concept, artistic and compositional solution of the interior and design and technological development of the interior of the exhibition space for the exhibition of the costume have been developed. The study revealed the following conclusions: characterized the world history of the costume museum as an independent cultural environment; the peculiarities of costume display in Ukraine and modern world tendencies in the choice of exhibition space are analyzed; the multifunctionality of exhibition spaces was revised; researched tendencies in planning of the main functional zones of modern exhibitions for costume display; marketing surveys were conducted and the results were analyzed; the analysis of the target audience is carried out; developed the concept and choice of location.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectвиставковий простірuk_UA
dc.subjectвиставкаuk_UA
dc.subjectмузей костюмаuk_UA
dc.subjectекспонування костюмаuk_UA
dc.subjectінтер’єрuk_UA
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk_UA
dc.subjectexhibition spaceuk_UA
dc.subjectexhibitionuk_UA
dc.subjectcostume museumuk_UA
dc.subjectcostume exhibitsuk_UA
dc.subjectinterioruk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.titleОсобливості формування виставкового простору для експонування костюмаuk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of the formation of exhibition space for costume displayuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 022 Дизайн



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.