Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/507
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФедорова ., Н. Є.-
dc.contributor.authorФедорова, Н. Е.-
dc.contributor.authorFedorova, N. Ye.-
dc.contributor.authorФомішина, В. М.-
dc.date.accessioned2021-04-14T10:56:40Z-
dc.date.available2021-04-14T10:56:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationФедорова, Н. Є. Товарна політика підприємства на зовнішніх ринках / Н. Є. Федорова, В. М. Фомішина // Міжнародний маркетинг : підручник / за ред. О. І. Бабічевої.  Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2018.  Розділ 6. – С. 179222.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-916-9443-8-
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/507-
dc.description.abstractУ розділі описано формування товарної політики при виході на зовнішні ринки. Охарактеризовано міжнародні товарні стратегії. Дано визначення міжнародній товарній марці. Описана процедура охорони товарних марок в міжнародному маркетингу. Подано міжнародні вимоги до упаковки і маркування товару. Описано сервіс і гарантійне обслуговування на зарубіжних ринках. В разделе описано формирование товарной политики при выходе на внешние рынки. Охарактеризованы международные товарные стратегии. Дано определение международной товарной марке. Описана процедура охраны товарных марок в международном маркетинге. Подано международные требования к упаковке и маркировке товара. Описан сервис и гарантийное обслуживание на зарубежных рынках. : The formation of product policy in foreign markets is described in the chapter. International product strategies are described. The definition of an international trademark is given. The procedure of trademark protection in international marketing is described. International requirements for packaging and labeling of goods are submitted. Service and warranty service in foreign markets are described.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 658.8:339.5(072);-
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectтоварна політикаuk_UA
dc.subjectміжнародний ринокuk_UA
dc.subjectтоварна стратегіяuk_UA
dc.subjectмеждународный маркетингuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингаuk_UA
dc.subjectтоварная политикаuk_UA
dc.subjectмеждународный рынокuk_UA
dc.subjectтоварная стратегияuk_UA
dc.subjectinternational marketinguk_UA
dc.subjectmarketing mixuk_UA
dc.subjectproduct policyuk_UA
dc.subjectinternational marketuk_UA
dc.subjectproduct strategyuk_UA
dc.titleТоварна політика підприємства на зовнішніх ринках (Міжнародний маркетинг : підручник)uk_UA
dc.title.alternativeТоварная политика предприятия на внешних рынках (Международный маркетинг : учебник)uk_UA
dc.title.alternativeProduct policy of the enterprise in the foreign market (International Marketing : textbook)uk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Appears in Collections:Навчальні видання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.