Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/50
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванченко А.О.-
dc.date.accessioned2020-10-08T17:00:09Z-
dc.date.available2020-10-08T17:00:09Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІванченко, А. О. Формування стратегії розвитку експортних операцій аграрного підприємства (на матеріалах Приватного підприємства «Александр А. Синенко») : кваліфікаційна робота магістра / А. О. Іванченко ; науковий керівник В. М. Фомішина. - Херсон : ХНТУ, 2019. - 120 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/50-
dc.description.abstractДослідження специфіки стратегічного планування експортних операцій; а також обґрунтування стратегічних напрямів розвитку аграрного експорту. Об'єктом дослідження є процес розвитку експорту підприємства.Предметом дослідження є: теоретико-методичні засади та особливості забезпечення стратегічного розвитку експорту аграрного підприємства. У роботі для досягнення поставленої мети було використано такі методи дослідження: прогнозування обсягів реалізації продукції при аналізі господарської (у тому числі і зовнішньоекономічної діяльності), теоретичні (аналіз, систематизація, узагальнення), табличний, графічний. Було застосовано статистичні методи дослідження числових даних.Висновки та рекомендації роботи можуть знайти конкретну реалізацію в діяльності, в пропозиціях щодо розвитку експорту аграрного підприємства у контексті підвищення ефективності його зовнішньоекономічної діяльності на світовому ринку. The aim of the project is to study the specifics of strategic planning of export operations; as well as justification of strategic directions of development of agricultural export. The research object is: the process of export development of the enterprise. The subject of the study is theoretical and methodological foundations and peculiarities of ensuring the strategic development of export of agrarian enterprise.. The project used the following methods: forecasting sales of products in the analysis of business (including foreign trade activities), theoretical (analysis, classification, generalization), spreadsheet, graphic. Statistical methods of numerical data was used.Conclusions and recommendations of work can find a specific implementation in proposals on development of export of the agricultural enterprise in the context of increasing the efficiency of its foreign economic activity in the world market.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectекспортuk_UA
dc.subjectекспортні операціїuk_UA
dc.subjectсвітовий ринок зернаuk_UA
dc.subjectаграрне підприємствоuk_UA
dc.subjectforeign economic activityuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectexportuk_UA
dc.subjectexport operationsuk_UA
dc.subjectworld grain marketuk_UA
dc.subjectagricultural enterpriseuk_UA
dc.titleФормування стратегії розвитку експортних операцій аграрного підприємства (на матеріалах Приватного підприємства «Александр А. Синенко») : А. О. Іванченкоuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 073 Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Iванченко А.О. - 6Мзд.pdf725.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.