Please use this identifier to cite or link to this item:
http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/539| Title: | Застосування комбінованого підходу для розв'язання задачі розрахунку прогнозних значень пептид-протеїнового зв'язування на основі байєсівської лінійної регресії |
| Authors: | Макарова, В. О. |
| Keywords: | аналіз даних регресія прогнозування пептид-протеїнове зв'язування. |
| Issue Date: | 2021 |
| Publisher: | ХНТУ |
| Citation: | Макарова, В. О. Застосування комбінованого підходу для розв'язання задачі розрахунку прогнозних значень пептид-протеїнового зв'язування на основі байєсівської лінійної регресії : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / В. О. Макарова ; наук керівник проф., д.т.н. Литвиненко В. І. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 83 с. |
| Abstract: | Дана кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена застосуванню комбінованого підходу для розрахунку прогнозних значень пептид-протеїнового зв’язування. Пояснювальна записка дипломного проекту складається з 4 розділів та 4 додатків. У тексті присутні: 9 таблиць, 34 формули, 22 рисунка. При написанні дипломного проекту було використано 23 джерела. Проаналізовано методи та підходи, які застосовуються в сучасному прогнозуванні даних, розроблено підхід до вирішення задачі розрахунку прогнозних значень пептид-протеїнового значення. Для розробки була використана мова програмування R та сторонні пакети. Дана робота присвячена комбінованому підходу з використанням байесовської регресії для розв'язання задачі прогнозування в сфері біоінформатики. |
| URI: | http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/539 |
| Appears in Collections: | Спеціальність 122 Комп`ютерні науки |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Макарова В.О.Застосування комбінованого підходу для розв'язання задачі розрахунку прогнозних значень пептид-протеїнового зв'язування на основі байєсівської лінійної 4КН.pdf | 267.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.