Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/545
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСергєєв, Ю. С.-
dc.date.accessioned2021-06-24T11:00:29Z-
dc.date.available2021-06-24T11:00:29Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСергєєв, Ю. С. Застосування автономного штучного інтелекту в задачах навчання гри в комп’ютерні ігри : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Сергєєв Ю. С. наук. керівник доц., к. т. н. Корніловська Н. В – Херсон : ХНТУ, 2021. – 109 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/545-
dc.description.abstractМета і завдання дослідження. Дослідити та розглянути характерні риси: експертних систем, нейронних мереж машинне навчання представників штучного інтелекту в сучасних інформаційних технологіях. Створити штучний інтелект який буду навчатися проходженню гри, та грати в неї. Порівняти дві різні версії створення штучного інтелекту. Дати відповідь, на те який метод створення штучного інтелекту є ефективнішим. Який із методів краще навчається проходженню гри. На основі якого методу краще створювати NPC-персонажі для сучасних комп’ютерних ігор. Всебічно дослідити оболонки для створення ШІ, дати їх коротку характеристику та вибрати найкращу для даних цілей завдання. Розглянути та реалізувати що найменше два алгоритми створення ШІ для проходження ігор.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectбази данихuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.titleЗастосування автономного штучного інтелекту в задачах навчання гри в комп’ютерні ігриuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 122 Комп`ютерні науки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.