Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/624Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Верещак, О. В. | - |
| dc.date.accessioned | 2021-07-21T08:49:16Z | - |
| dc.date.available | 2021-07-21T08:49:16Z | - |
| dc.date.issued | 2021 | - |
| dc.identifier.citation | Верещак, О. В. Розробка ігрового двигуна з використанням бібліотеки RSML : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Верещак О. В. ; наук. керівник ст. викладач Величко Ю. І. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 97с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/624 | - |
| dc.description.abstract | Дана кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена для створення ігрового двигуна з допомогою бібліотеки RSML. Створено ігровий двигун для ігор платформерів з підключеними деякими методами та фізикой. Зроблена окремо гра з використанням цього двигуна та буде представлена як презентація до захисту своєї роботи. Ігрові двигуни вже існують, тому робота являється як прототип безкоштовних двигунів. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ХНТУ | uk_UA |
| dc.subject | проблеми існуючих двигунів | uk_UA |
| dc.subject | методи, | uk_UA |
| dc.subject | функії та фізика | uk_UA |
| dc.title | Розробка ігрового двигуна з використанням бібліотеки RSML | uk_UA |
| dc.type | Other | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Верещак О. В. Розробка ігрового двигуна з використанням бібліотеки RSML. 4ПР2.pdf | 3.93 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.