Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/642
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮдіна, Т. П.-
dc.date.accessioned2021-07-26T13:17:23Z-
dc.date.available2021-07-26T13:17:23Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЮдіна, Т. П. Розробка фірмового стилю для молодіжного креативного простору "Станція 42" : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "бакалавр" / Т. П. Юдіна ; наук. керівник д.т.н., професор Чепелюк О. В. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 73с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/642-
dc.description.abstractПоняття фірмового стилю розглядається як вагома складова бренду, що вирішує питання візуальної ідентифікації та впливає на створення іміджу. Визначено та описано його основні структурні одиниці, а також інструменти формування та сприйняття образу організації. Розібрано аналоги брендингу креативних просторів серед вітчизняних зразків, із визначенням актуальних тенденцій щодо специфіки дизайну. Проведено аналіз цільової аудиторії молодіжного культурного центру для м. Херсон. Описано процес розробки фірмового стилю для «Станція 42», ідею якого розробленого в рамках проекту «Митець і місто».uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectфірмовий стильuk_UA
dc.subjectмолодіжний простірuk_UA
dc.subjectкреативний простірuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.titleРозробка фірмового стилю для молодіжного креативного простору "Станція 42"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Спеціальність 022 Дизайн



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.