Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/701
Title: Визначення ефективності діяльності підприємства у маркетинговому аспекті (на матеріалах ПАТ «Херсонський маслозавод»)
Authors: Сенюк, Б. А.
Keywords: ефективність діяльності
маркетинговий аспект
інтегральний показник економічної ефективності
об’єктивна складова
суб’єктивна складова
Issue Date: 2021
Publisher: ХНТУ
Citation: Сенюк, Б. А. Визначення ефективності діяльності підприємства у маркетинговому аспекті (на матеріалах ПАТ «Херсонський маслозавод») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Сенюк Б. А.; наук. керівник д.е.н., професор Джерелюк Ю. О. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 104 с.
Abstract: В результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було уточнено визначення поняття «економічна ефективність»; досліджено методичні підходи до визначення ефективності діяльності підприємства та його маркетингової підсистеми; розроблено систему показників визначення ефективності діяльності підприємства за напрямами; визначено узагальнюючий інтегральний показник економічної ефективності діяльності підприємства у маркетинговому аспекті та проведено оцінювання впливу запропонованих управлінських заходів на рівень економічної ефективності діяльності підприємства у маркетинговому аспекті.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/701
Appears in Collections:Спеціальність 075 Маркетинг



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.