Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/705
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄгорова (Коханіч), Д. А-
dc.date.accessioned2021-07-28T08:54:48Z-
dc.date.available2021-07-28T08:54:48Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЄгорова (Коханіч), Д. А. Маркетингове забезпечення інноваційної ємності підприємства (на матеріалах ТОВ «Берислав-хлібозавод») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Єгорова (Коханіч) Д. А.; наук. керівник д.е.н., професор Джерелюк Ю. О. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 97 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/705-
dc.description.abstractВ результаті виконання кваліфікаційної роботи бакалавра було визначено місце інноваційної ємності серед інших властивостей підприємства, її сутність та значущість; досліджено чинники формування інноваційної ємності та систему показників для оцінювання інноваційної ємності підприємства; наведено методичні підходи щодо оцінювання рівня інноваційної ємності підприємства; проаналізовано стан використання інноваційної ємності хлібопекарських підприємств; економічно обґрунтовано напрями вдосконалення маркетингового забезпечення інноваційної ємності хлібопекарського підприємства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХНТУuk_UA
dc.subjectінноваційна ємністьuk_UA
dc.subjectмаркетингове забезпеченняuk_UA
dc.subjectінноваційна місткістьuk_UA
dc.subjectкомплексний показникuk_UA
dc.subjectхлібопекарське підприємствоuk_UA
dc.titleМаркетингове забезпечення інноваційної ємності підприємства (на матеріалах ТОВ «Берислав-хлібозавод»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Спеціальність 075 Маркетинг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.