Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/707
Title: Оцінювання ціннісного маркетингу на ринку крафтової продукції швидкої ротації (на матеріалах ПП «СВ-Групп»)
Authors: Березницька, А. Г.
Keywords: маркетингові концепції
ціннісний маркетинг
крафтова продукція
потенціал ціннісного маркетингу
управління продажами крафтової продукції
Issue Date: 2021
Publisher: ХНТУ
Citation: Березницька, А. Г. Оцінювання ціннісного маркетингу на ринку крафтової продукції швидкої ротації (на матеріалах ПП «СВ-Групп») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / А. Г. Березницька ; наук. керівник проф., к.е.н. Зайцева О. І. – Херсон : ХНТУ, 2021. – 93 с.
Abstract: Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена дослідженню теоретико-методичних та практичних аспектів оцінювання процесу управління ціннісним маркетингом на підприємствах крафтового виробництва. Розглянуто наукові підходи до сутності ціннісного маркетингу, досліджено тенденції розвитку ринку локальної крафтової продукції та здійснити аналіз існуючих конкурентів на ринку; визначено можливості щодо впровадження концепції ціннісного маркетингу, оцінено ризики реалізації концепції. Надано організаційно-економічну характеристику ПП «СВ-Групп», здійснено оцінку ціннісного маркетингу підприємства. Надано практичні рекомендації щодо управління продажами крафтової продукції в межах онлайн-порталу food-кластеру.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/707
Appears in Collections:Спеціальність 075 Маркетинг



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.