Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/736
Title: Теоретичний маркетинг
Other Titles: Теоритический маркетинг
Theoretical marketing
Authors: Софієнко, А. В.
Софиенко, А. В.
Sofiienko, A. V.
Шукліна, В. В.
Шуклина, В. В.
Shuklina, V.V.
Набока, Р. М.
Набока, Р. Н.
Naboka, R. M.
Keywords: теорія та еволюція маркетингу
концепції маркетингу
комплекс маркетингу
види маркетингу
ризики маркетингу
теория и эволюция маркетинга
концепции маркетинга
комплекс маркетинга
виды маркетинга
риски маркетинга
theory and evolution of marketing
marketing concepts
marketing complex
types of marketing
marketing risks
Issue Date: 2021
Publisher: ФОП Вишемирський В. С.
Citation: Софієнко, А. В. Теоретичний маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / А. В. Софієнко., В. В. Шукліна, Р. М. Набока. – 2-е вид., переробл. і допов. – Херсон : ФОП Вишемирський В. С., 2021.– 494 с.– Електрон. копія текст. даних.– Режим доступу :
Series/Report no.: УДК 339.138(075.8);
Abstract: У навчальному посібнику розглядаються теоретичні основи, поняття, категорії, концепції, факти, принципи, науково-теоретичні підходи, на яких будується маркетинг. Автори намагалися лаконічно систематизувати багаточисельні наробітки в теорії маркетингу для покращення сприйняття студентами навчального матеріалу. Представлення матеріалів в таблицях та схемах сприяє покращенню засвоєння навчальної програми з дисципліни «Маркетинг». Тестові завдання та розв’язання кросвордів дозволять робити самоперевірку рівня засвоєння теоретичних основ маркетингу. В учебном пособии рассматриваются теоретические основы, понятия, категории, концепции, факты, принципы, научно-теоретические подходы, на которых строится маркетинг. Авторы старались лаконично систематизировать многочисленные наработки в теории маркетинга для улучшения восприятия студентами учебного материала. Представление материалов в таблицах и схемах способствует улучшению усвоения учебной программы по дисциплине «Маркетинг». Тестовые задания и разгадывание кросвордов позволяют делать самопроверку уровня освоения теоретических основ маркетинга. The study book deals with the theories, concepts, categories, definitions, facts, principles, scientific-theoretical approaches to the grounding foundations of marketing. The authors attempted to succinctly systematize numerous developments in the theory of Marketing to improve students' learning of the educational material. The presentation of materials in tables and charts facilitates a better understanding and learning of the curriculum of Marketing as a discipline. Multiple choice tasks and quizzes allow a self-check of the gained knowledge of the theoretical foundations of marketing.
URI: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/736
ISBN: 978-617-7941-34-6 (електронне видання)
Appears in Collections:Навчальні видання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.