Please use this identifier to cite or link to this item: http://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/857
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVoskresenska, O.Y.-
dc.contributor.authorВоскресенська, О. Є.-
dc.contributor.authorВоскресенская, Е. Е.-
dc.contributor.authorKokorieva, O.V.-
dc.contributor.authorКокорєва, О. В.-
dc.contributor.authorКокорева, О. В.-
dc.contributor.authorSofiienko, A. V.-
dc.contributor.authorСофієнко, А. В.-
dc.contributor.authorСофиенко, А. В.-
dc.contributor.authorVlasenko, N. A.-
dc.contributor.authorВласенко, Н. А.-
dc.contributor.authorВласенко, Н. А.-
dc.date.accessioned2021-11-26T10:15:08Z-
dc.date.available2021-11-26T10:15:08Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДослідження впливу засобів маркетингових комунікацій на конкурентоспроможність туристичних підприємств / Воскресенська О. Є., Софієнко А. В., Власенко Н. А. Кокорєва О. В. // Економічні інновації. – 2021. –т.23.– №3 (80). – С.64-72uk_UA
dc.identifier.issn2524-003X-
dc.identifier.urihttp://eir.kntu.net.ua/jspui/handle/123456789/857-
dc.descriptionЖурнал категорії Бuk_UA
dc.description.abstractАнглійська мова In this paper the state of the market of marketing communications of Ukraine is considered. The volume of marketing services of Ukraine is investigated. The costs of tourist enterprises for marketing communications are analyzed. The use of modern types of marketing communications by these enterprises is tracked. In order to increase the level of competitiveness of tourist enterprises, the article suggests ways to use modern tools of marketing communications. Українська мова В даній роботі розглянуто стан ринку маркетингових комунікацій України. Досліджено обсяг маркетингових сервісів України. Проаналізовано витрати туристичних підприємств на маркетингові комунікації. Відстежено використання зазначеними підприємствами сучасних видів маркетингових комунікацій. Задля підвищення рівня конкурентоспроможності туристичних підприємств в статті запропоновано шляхи використання сучасних інструментів маркетингових комунікацій. Російська мова В данной работе рассмотрено состояние рынка маркетинговых коммуникаций Украины. Исследована объем маркетинговых сервисов Украины. Проанализированы расходы туристических предприятий на маркетинговые коммуникации. Отслежена использования указанными предприятиями современных видов маркетинговых коммуникаций. Для повышения уровня конкурентоспособности туристических предприятий в статье предложены пути использования современных инструментов маркетинговых коммуникаций.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherІнститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 338.48;-
dc.subjectСompetitivenessuk_UA
dc.subjectmarketing communicationsuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjecttourist enterprisesuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристичні підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентоспособностьuk_UA
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристические предприятияuk_UA
dc.titleThe research of the influence of means of marketing communications on the tourist enterprises competitivenessuk_UA
dc.title.alternativeДослідження впливу засобів маркетингових комунікацій на конкурентоспроможність туристичних підприємствuk_UA
dc.title.alternativeИсследование влияния средств маркетинговых коммуникаций на конкурентоспособность туристических компанийuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.